Трудовое обучение
Трудовое обучение
Назаренко Ирина Игоревна,
учитель-методист,
высшей категории
по трудовому обучению
руководитель районного МО
учителей трудового обучения
Итоги методической роботы за 2013-2014 учебный год
Закончилась олимпиада по черчению 1 этапа (школьный тур), которая прошла 29.09.2014 года.
В олимпиаде принимали участие ученики 7-9-ых классов.
Каталог информационных ресурсов
по трудовому обучению.
Мастер-классы:
Методическая поддержка:
Результативность работы учителя
Презентация ученицы 10 класса
"Гостинна господиня".
Проект "Пошиття рюкзака",
підготувала учениця
10 класу Повстяна Ксенія
Творча задача 9 клас
Трудовое обучение
Назаренко Ирина Игоревна,
учитель-методист,
высшей категории
по трудовому обучению
руководитель районного МО
учителей трудового обучения
Итоги методической роботы за 2013-2014 учебный год
Конкурс рисунков
В УВК "Основа" с 08-26 сентября прошел школьный тур городского конкурса "Украина- единая страна"Закончилась олимпиада по черчению 1 этапа (школьный тур), которая прошла 29.09.2014 года.
В олимпиаде принимали участие ученики 7-9-ых классов.
1. 7-ой класс: Алдошина А., Ремша Р.,Носиков Д., Горбань Д., Ковалева С., Прудник В., Шуманова А.
2. 8 -ой класс: Беда К., Ублинских А., Тимофеева О., Матвейчук А., Новицкая С.
3. 9-ый класс: Гадживердиев А., Щемелев М., Стадник О., Юженков Н, Токарская А.
Ученики, которые примут участие
во 2 районном этапе олимпиады по черчению.
1. Алдошина А. 6. Беда К.
2. Ремша Р. 7. Ублинских А.
3. Носиков Д. 8. Тимофеева О.
4. Горбань Д. 9. Гадживердиев А.
5. Щемелев М. 10.Стадник О.
Итоги районного этапа олимпиады
по трудовому обучению
за 2014-2015 уч. год
1. Стадник Оля 9-А класс, 2 место;
2. Токарская Анна 9-А класс, 2 место.
Итоги районного этапа олимпиады
по черчению
за 2014-2015 уч. год
1. Гадживердиев Ариф, 9-В класс, 1 место;
2. Горбань Даша, 7-А класс, 1 место;
2. Носиков Даниил, 7-А класс, 2 место;
3. Ремша Ростислав, 7-А класс, 2 место;
4. Бида Ксения, 7-А класс, 2 место;
4.Тимофеева Ольга, 8-А, класс, 2 место;
5. Щемелев Максим, 8-А класс, 3 место;
6. Ублинских Андрей, 8-А класс,3 место.
Каталог информационных ресурсов
по трудовому обучению.
Поделки своими руками:
1. Декупаж смотреть здесь.
2. Картонаж смотреть здесь.
3. Оригами, киригами смотреть здесь.
1. Планы, конспекты уроков для 5-8 классов по трудовому обучению, здесь.
2.Творческие проэкты на уроках трудового обучения, здесь
2 этап всеукраинской ученической олимпиады по трудовому обучению.
Результативность работы учителя
Презентация ученицы 10 класса
"Гостинна господиня".
Проект "Пошиття рюкзака",
підготувала учениця
10 класу Повстяна Ксенія
Творча задача 9 клас
10класи (хлопці)
10-11 класи
МОДЕЛІ – АНАЛОГИ
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ТЕОРЕТИЧНОГО ТУРУ
ІІІ етапу олімпіади з трудового навчання (курс «Технології 11 кл.»)
11класи (хлопці)
Шифр________________
№
п/п
|
Зміст завдання
|
Макс.
бали
|
Відповідь
|
Нова наука, яка розглядає механізми творчої діяльності людини, відкриває закономірності створення винаходів,це ________________
|
1
| ||
Новий, з суттєвими відмінностями, технічний розв’язок задачі у будь-якій галузі людської діяльності, вважається _______________________________________
|
1
| ||
Мозковий штурм, синектика, аналогії, метод контрольних запитаннь, метод випадковості, метод фокальних об’єктів, морфологічна матриця.
Це методи _____________________________________________
|
1
| ||
Системним методом вирішення конструкторських задач, є:
А) ЕСКД Б) ДСТУ В) АВРЗ Г) СТД-120
|
1
| ||
Презентація це:
А) Реферати для доповіді В) Портфоліо для захисту
В) Матеріали для виступу Г) Конспекти лекції
|
1
| ||
Гігієнічні, антропометричні, фізіологічні та психологічні вимоги до виробів є поняттями:
А) Естетики Б) Медицини В) Технологічності Г) Ергономіки
|
1
| ||
Вкажіть види наочної інформації у промислових приміщеннях
А) Технічна інформація Б) Рекламна інформація В) Наочна агітація Г) Охорона праці Д) Організаційні написи
Є) Маркетингові дослідження
|
1
| ||
Найбільш інтенсивним джерелом техногенних проблем є:
А) Парникові гази Б) Металургійна та хімічна індустрія
В) Промислові аварії, катастрофи Г) Атомна енергетика
Д) Старти космічних ракетоносіїв
|
1
| ||
Рециклінг відходів це:
А) Утилізація відходів Б) Регенерація відходів В) Сортування відходів Г) Повторне використання відходів Д) Синтез відходів
| |||
Успішне просування або зростання (набуття високопрофесійних навичок, розширення сфери діяльності, службового положення) у професійній діяльності людини-називають
__________________________________________________________
|
1
| ||
Підприємство виготовляє вироби з металопрокату. Запропонуйте
і обґрунтуйте вибір металопрокату для наступних виробів:
-Відро для води
- Бідон для молока
- Вхідні двері квартири
- Драбину (3 метри)
- Секція паркану (1,8х2,5метри)
-Корито для худоби (400х800х200)
|
4
| ||
Накреслити кінематичну схему механізму, який прихований у "чорному ящику" і дає можливість реалізувати передачу руху від ведучого вала 1 до ведених 2 та 3.
|
6
|
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ТЕОРЕТИЧНОГО ТУРУ
ІІІ етапу олімпіади з трудового навчання (курс «Технології 11 кл.»)
11класи (дівчата)
Шифр________________
№
п/п
|
Зміст завдання
|
Макс.
бали
|
Відповідь
|
Нова наука, яка розглядає механізми творчої діяльності людини, відкриває закономірності створення винаходів,це ________________
|
1
| ||
Новий, з суттєвими відмінностями, технічний розв’язок задачі у будь-якій галузі людської діяльності, вважається ______________________
|
1
| ||
Мозковий штурм, синектика, аналогії, метод контрольних запитаннь, метод випадковості, метод фокальних об’єктів, морфологічна матриця.
Це методи _____________________________________________
|
1
| ||
Системним методом вирішення конструкторських задач, є:
А) ЕСКД Б) ДСТУ В) АВРЗ Г) СТД-120
|
1
| ||
Презентація це:
А) Реферати для доповіді В) Портфоліо для захисту
В) Матеріали для виступу Г) Конспекти лекції
|
1
| ||
Гігієнічні, антропометричні, фізіологічні та психологічні вимоги до виробів є поняттями:
А) Естетики Б) Медицини В) Технологічності Г) Ергономіки
|
1
| ||
Вкажіть види наочної інформації у промислових приміщеннях
А) Технічна інформація Б) Рекламна інформація В) Наочна агітація Г) Охорона праці Д) Організаційні написи
Є) Маркетингові дослідження
|
1
| ||
Найбільш інтенсивним джерелом техногенних проблем є:
А) Парниковий ефект Б) Металургійна та хімічна індустрія
В) Промислові аварії Г) Атомна енергетика
Д) Старти космічних ракетоносіїв
|
1
| ||
Рециклінг відходів це:
А) Утилізація відходів Б) Регенерація відходів В) Сортування відходів Г) Повторне використання відходів Д) Синтез відходів
| |||
Успішне просування або зростання (набуття високопрофесійних навичок, розширення сфери діяльності, службового положення) у професійній діяльності людини-називають
__________________________________________________________
|
1
| ||
Назвати види тканин та запропонувати вироби, які доцільно з них виготовити, відповідно до властивостей. Обґрунтувати вибір.
Гігроскопічність
Повітропроникність
Висока зминальність та зсідання
|
3
| ||
Враховуючи зміни моди, покажіть на лекалі брюк, як з них розробити сучасну модель. Намалюйте ескіз розроблених брюк та запропонуйте оздоблення.
|
7
|
Завдання туру
ІIІ етапу олімпіади з трудового навчання (обслуговуючі види праці)
8-9 класи
Шифр________ Загальна кількість балів______
Завдання. Спроектувати та виготовити подарункову упаковку для чашки. (габаритні розміри чашки: верхній діаметр-80 мм., нижній діаметр-60 мм., висота-105 мм., ручка: 35х70х16 мм.)
(всього 80 балів)
Роботу виконувати за планом:
№ з/п
|
Зміст завдання
|
Максимальна
кількість балів
|
Набрана
кількість балів
|
1
|
Розробити «Технічну пропозицію» до виробу: (оптимальна форма та габарити; функціональність; зручність; надійність; естетична привабливість). Створити ескіз святкового привітання.
|
12
| |
2
|
Виконати доцільні графічні зображення особисто сконструйованого виробу, проаналізувавши вироби-аналоги Нанести розміри. (Додаток 1).
|
8
| |
3
|
Вказати технологічну послідовність виготовлення упаковки (картон, опоряджувальні матеріали).
|
8
| |
4
|
Зазначити обладнання, пристосування, інструменти необхідні для виготовлення виробу.
|
2
| |
5
|
Виготовити спроектований виріб з доступних матеріалів, оздобити виріб, нанести святкове привітання. (витинанка, аплікація, квілінг, бісер, стрічки, мереживо тощо.)
|
50
| |
Всього
|
80
|
Вироби-аналоги
Комментариев нет:
Отправить комментарий